Hvis du har spørsmål, kommentarer, ris eller ros vedrørende våre produkter og service vil vi gjerne høre fra deg.
Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et Sopps-produkt med kvalitetsfeil eller mangler. Ved en reklamasjon, så vil vi gjerne at du opplyser tallene på strekkoden samt produksjons-/holdbarhetsdatoen, som er stemplet på posen, da vi ellers ikke har mulighet for å spore tilbake til den aktuelle produksjonen. Hvis du har funnet en eller annen form for fremmedlegemet i produktet så trenger vi dette også, og du må sende det inn til oss sammen med emballasjen. Det er viktig at vi får adressen din for å kunne gi deg en tilbakemelding på din henvendelse.
Ønsker du å snakke med oss kan du ringe forbrukertelefonen på:
tlf nr: 800 80 970
Åpningstider: Mandager og onsdager 09.00-11.30
e-post: forbruker.sopps@lantmannen.com
Varemerket Sopps inngår under Lantmännen Cerealia som utvikler, produserer og markedsfører hovedsakelig kornbaserte produkter som mel, melmixer, gryn, müsli, pasta og til og med ferdiglagde retter.
For spørsmål om Lantmännen Cerealia, vennligst ta kontakt med Emelie Bontesse de Filippis, kommunikasjonssjef. Emelie nås på +46 10-556 98 21 eller emelie.bontesse@lantmannen.com.